Skatten!!!

Åhhhh ja fick tillbaka 22 jävla tusen på skatten! Kan inte annat än börja planera vad det blir för dom pengarna samtidigt som man vill spara dom :)
Vi har valt att lägga alltihop tillsammans jag och sambon så vi har en jävla massa pengar när skatten kommer och det behövs! Vi får se om det blir en resa till Thailand eller om vi sparar det till handpenning på hus :) eller nått annat kul! Men om jag får bestämma blir det Thailand i vinter!

Nej nu ska jag äta upp min banan och fixa det sista på jobbet. Har sista tiden fått minst 4 komplimanger i veckan om min viktnedgång.. Blir så glad ska ni veta:) tack! Ja ska verkligen försöka gå ner ca 5 kg till sen är ja Jättenöjd! Ska bli kul och sätta på sig nya bikinin och faktiskt känna sig snygg:)
Fick igår också veta att det är sommarvärme i Barcelona! Jippie!!!!
Ja va orolig för att det skulle va as kallt! Men så länge solen är framme så kan ja ju steeeeeeka hela veckan med en kallt jävel i handen :) längtar! 3.5 vecka kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0