Vaknar tidigt

Klockan va 7.50 och ja vaknade. Har nu legat och kollat på den vackraste mannen på jorden en stund. Han sover nämligen här bredvid mig:)
Idag ser det ut att vara sol men våra planer är ändå att hämta tvillingars och åka till badhuset för nån timmes bad för barnen och Ida :)
Värmer i mitt hjärta att mina syskon och Ida kommer så bra överens, min familj och min andra familj liksom :)
Nej Men det ska blir jätte mysigt!
Bilder kommer sen!

Igår hamnade syster Madde på akuten. Ja fick sån Panik och oro att världens huvudvärk kom och gav sig aldrig av. Ja grät och grät. Men hon är hemma nu och verkar bättre. Men ursch, inget får hända henne nått! Lilla gumman.
Älskar dig så! ❤

Melodifestivalen och massvis av godis blev det igår. Innan det hann vi jobba, shoppa på bergvik, hälsa på syster på akuten och hem till mamma en Snabbis!

Nej nu ska ja gå upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0