Fredag fredag fredag

Sitter på jobbet och nynnar på nationalsången och stirrar in i väggen. Igår hämtade vi pizza och myste ner oss i soffan till big brother och efter det blev det en gemensam dusch!
Har haft svårt och både somna och hålla mig sovande för ja vaknar mitt i natten och ja vet inte varför. Kanske sovit klart vad vet jag :)
Idag kommer min morbror och hans kompis från Norge och vi ska alla samlas hos mamma på middag med med andra morbror och hans fru Maria. Ska bli supertrevligt :) sen är det meningen att vi ska på Pitchers men jag och älskling får se hur vi gör!
Ska iallafall bli mysigt att umgås med morbröderna och äta och dricka gott!
Vaknade i morse av att min sambo va kramsjuk och jag trodde kl va mkt. Men han hade vaknat för tidigt och hade massa tid och mysa innan det va dags att åka till jobbet ;) bra start på dagen!

Slutar 16 idag och klockan tickar fan inte framåt!! Men men nått ska vi väl hitta på för att få tiden och gå! Städa eller baka kanske? :)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0