Hello

Helt slut!
Har jobbat och sedan spenderar flera timmar på balkongen i strålande sol och 30 grader varmt!
Har nyss sagt hej då till min fina mamma som varit här på kaffe och en lång pratstund!
Måste säga att allt som händer omkring Karlstads senaste och största nyhet är som taget ur en film!
Älskling är på skutberget och springer och jag slappar! Som vanligt :)

Har idag äntligen beställt mina låga, fina, vita converse :) Dom kommer om 1-3 dagar men ja hoppas dom kommer innan helgen!
Endast en dag kvar av arbete denna vecka..
Ska sola och njuta i helgen! På lördag är det systerdag som gäller och jag , Madde och Josefine ska hänga på Mariebergsskogen hela dagen och bli bruna! Längtar ❤
Vill skicka en styrkekram till min söta syster som idag tog modet till sig och åkte till Göteborg för att göra fystest inför lumpen, tyvärr gick det inte hela vägen men helvete vad stolt jag är!! Så grym syster jag har som
Vågar och prova och drömmer och försöker! Önskar ja vore som du älskade gumman min!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0