Huvudvärk

Efter en bra start på dagen kom huvudvärken som på beställning när jag är ledig. Idiot!
Har i allafall fått massa gjort idag och nu är äntligen gubben min hemma, dock i badet! Jag känner bara en person som badar mer än min man och det är Therese Kihlman! Hon kan bada hon:)
Berättade för Magnus igår hur det va när vi va yngre och man ringde hem till Therese och hennes mamma berättade att hon badat ett tag men ringer när hon gått upp ur badet. 2 timmar senare blev man fan orolig så man ringde igen och fick då till svar att Therese fortfarande badade :) ha ha ha! Gamla tider :) Saknar henne massa! Men nu är hon i Kina på praktik så ja får vänta tills i Juli innan jag får krama denna underbara tjej!

Ikväll kommer Ida och det bli film och mys i soffan! Imorn ska jag & Ida till mitt jobb och Magnus till sitt. Jobb, jobb, jobb! Men om 4 veckor är det sommarlov!

Ha en trevlig fredag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0