Jobbar för hårt

Igår spenderades dagen i vålberg där vi hjälpte Robert och hans familj att renovera ett hus. Helvete vad trött ja va när vi kom hem. Så vi laddade med hemmagjord hamburgare och till efterätt kladdkaksmuffins, ben & jerrys, hallon och grädde! MÖÖÖÖMMMSSS!
Idag har jag jobbat på mitt jobb, hälsat på syster, tvättat vår bil och hennes bil, sedan hjälpt Magnus på hans jobb! Katastroftrött just nu.
Tävlade ju med Magnus igår om vem som kunde stå längst på ett ben så har träningsvärk i rumpan och benet :)

Börjar Bli hungrig också, har bara ätit en macka och en tacotallrik idag... Men d får vara nog så :) är för trött för och röra mig. Ja mer än så har jag inte och berätta! Hej då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0