Lilla lilla mage

Har så ont i magen.. Grät floder i morse.. Men nu har min älskade mamma fixat tid hos en privatläkare på torsdag så ja får svar på vad det här är. Hade en tid inbokad förra veckan på vårdcentralen men avbokade den då pga av jobbet.. Ville inte ta ledigt nu i slutet. Men d va nog dumt då ja mått så dåligt sen dess.
Har hunnit hem från jobbet och ligger nu i soffan så himla trött. Har jäspat hel dagen idag. Sjukt vad trött man kan vara alltså.. Ändå har jag sovit ut i morse och haft en ok dag på jobbet.
Ska kika på tv nu och lägga mig i Magnus famn.. Ska bli mysigt och bara mysa och vila.

Ni får ursäkta att jag tycker lite synd om mig och gnäller av mig här men ja är rädd och orolig för vad som är fel på mig.. Kan ju vara vad som helst!

Ha en bra kväll❤

Mina fina småsyskon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0