Soligt och varmt

Nu har värmen kommit till Karlstad och vi har mellan 15-20 grader varmt på dagarna :) solen strålar och inte ett moln på himlen idag! Till helgen ska det närma sig 30 grader! Så jävla gött!!
Ska dra mig till mariebergsskogen och sola på lördag tänkte ja:)
Är ledig på fredag om någon har lust och träffas och lapa sol med mig!
Är på jobbet nu och klämt i mig frukost, mådde illa i morse men blev akut hungrig och mår nu lite bättre!
Igår va vi hos älskade pappa i Torsvika och blev bjudna på årets första grillning, kaffe och äppelpaj, släktmys och en varm sol som gav mig lite färg :)

Ikväll har jag tänkt mig ägna kvällstimmarna åt min Magnus! That's it people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0