Varmt & skönt!

28 grader och sjukt varmt ute! Galet skönt!!!! Älskar när man börjar bli brun och få energi från solen :)
Sommaren är här!!
Är oordninggjord för kvällens datenight och har tappat en bad åt Magnus och gett han en iskall öl!
Sen ska vi till en restaurang och äta god middag och dricka nån öl :)
Mumsigt och mysigt! Imorn ska jag sova ut och kanske gå ut och sola. Ingen som hade lust och umgås så ja får underhålla mig själv!
Fick idag en samtal från min bästa Therese som är i Kina på praktik. Jag hade tusen frågor om kineserna som hon svarade på med stort tålamod :)
Spännande och kul och åka iväg sådär!
Duktig min tjej!

Hoppas ni får en bra torsdagskväll i solen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0