Vidrig mardröm!!

Vaknade av att Magnus klappade mig på kinden och frågade : hur är det hjärtat?
Tydligen så grät ja.
Drömde om mördade flickor och en man som spanade på mig genom mitt fönster. Försökte kika ut mellan persienners och precis utanför, ansikte mot ansikte stod den läskige mannen och stirrade rakt in i mina ögon! Jävlar vad jag har varit rädd.. Knappt blivit mig själv på hela dagen..

1.5 timme kvar på arbetsdagen.
Sedan är det 7 jobbdagar kvar denna termin så får man se om man har jobbet kvar till hösten! Tycker jag är värd och få komma Tillbaka och hoppas innerligt på det! Trivs med allt och alla.
Men innan dess ska ja ha en underbar sommar med alla nära och kära:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0