Blev väckt

Ida är inte den som försöker vara tyst på morgonen nuförtiden så sovmorgon blev det ingen för mig.. Magnus lyckas somna om och ligger nu bredvid mig och sover som en stock!
Jag är ju själv jättetrött men kan inte sova.. Men men har en några dagar till på mig innan vi åker. För utomlands blir det inga sovmornar i allafall:)
Exakt en vecka nu tills vi åker! Känns skönt att flyga på natten så man kanske sover bort det mesta av resan! Ska ta med mig en kudde ja :)

Känns bra i hjärtat att ja kunde unna min man denna resa. Han fick den i födelsedagspresent/julklapp.. Han jobbar så hårt och behöver semester!

Igår såg vi på filmer the Watch! Bitvis väldigt kul men nej, ingen ja rekommenderar. Sen blev det filmen 13 snart 30 som gick på 5:an!

La även alla julklappar under granen igår och det är så förbannat mysigt och ha granen tänd och massa paket under! Nyfiken på mina klappar som ligger där!!!!:)

Mörkt ute än och ser ut som en regnig söndag! Så vi kanske börjar packa resväskan redan idag? :) så man får lite känsla!

Ha en bra söndag alliphop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0