Farsans dag

Idag har vi jobbat några timmar samt byggt en stege som jag ska slipa och måla vit:) så man kan hänga saker på den, ha den lutandes mot en vägg. Hoppas på bra resultat!

Har varit hos pappa och fikat. Han hade lagat egen äppelpaj :)
Gillar inte paj så fick bli clementin för mig! Har handlar lite extra god mat med oss hem nu så ska vi mysa lite innan denna söndag är slut!
Men haft en mysig dag med mina fina!

Imorn blir det soffhäng och kaffemys med Emelie! Om det är fint så packar vi nog med termosen och går ut och sätter oss. Sen ska ja packa in julklappar och börja snickra på min stege:)

Ha en mysig söndag allihopa! Grattis på fars dag till min sambo och till min fina fina pappa!! ❤❤❤

Kikade på lite kort hos pappa! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0