Godmorgon!

Jises! Missförstånd hela tiden.. Känns som man inte kan skriva vad man vill på sin blogg. Sista gången ja reder ut det här nu: man får gnälla, ok? Ja gör d! Ja mår dåligt ja med ibland som alla andra. Inge konstigt med d!

Ja menar att jag gillar inte folk som gnäller utan anledning! På saker som inte går att göra nått åt eller som för mig är ofattbart att gnälla över. Ja klarar inte folk som klappar sig på axeln och säger: åh ja som ALLTID är så goooo och glad jämt annars men inte idag, igår eller hela förra veckan. Jämt alltid hela tiden! Det förstår ni väl själva hur jävla dumt det ser ut!

Min blogg har blivit någon krigszon IGEN! Nu vill ja inte förklara mig mer och ja vill helst inte ha nått tjafs med nån tack! ❤❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0