Härliga dagar

I förrgår spenderades kvällen hemma hos mamma! Satt i köket och kikade julklappar och drack kaffe med syskonen och mamma.
Sen blev det soffhäng och tv.. William frågade mig: vad har du på kinden?
Vadå frågade jag, sen får jag en blöt puss av honom där:) så jävla söt!!!!
Älskar honom så lilla bubben!!
Så en kväll fylld av syskonkärlek och kramkalas helt enkelt.

Igår handlade ja med Madde och Josefine inför kalaset imorn. Sen blev det middag hemma och sen en vända på stan innan twilight med systrarna och mamma! Hade så roligt.. Sånt bör göras oftare :)

Så inte hunnit hänga nått med min man på flera dagar så jag ska idag fixa middag och film. Krypa ner i hans famn resten av kvällen :)

Imorn är det fullt upp. Läkaren, fika med Emelie, uträtta ärenden och sen kalas!

Nu ska jag kika basketball Wifes. Ha en trevlig onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0