Hej lilla tisdag

Igår var ju faktiskt en givande dag!
Var ju längesen jag träffade Emelie eftersom hon bor i Sthlm. Vi pratade som sagt om allt möjligt men måste säga att det är förjävla trist att höra om folk som pratar skit om en. Speciellt eftersom man inte ens känner dom..
Att folk har en sån bestämd åsikt om mig hade jag ingen aning om..
Att ja var en sån man pratade om.. Ja får väl ta det som en komplimang då kanske.. Men spela inte liten och söt när du uppenbarligen besitter en jävla förmåga att snacka med folk som inte ens känner mig! D är lågt!

Ska upp ut sängen snart och käka frulle. Har inget särskilt och göra idag mer än och måla min stege igen! Ska nog slå in julklappar :) så mysigt!

Hej så länge vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0