Hejja Hejja Hejja

Kan klockan gå mer sakta?
Ja vill att det ska bli söndag nångång och vi är framme!

Har varit på stan med Josefine några timmar och tittat på när hon handlat upp sitt presentkort hon fick igår av Magnus!
Tagit en kaffe och delat på en toast på waynes. Lite trist väder ute, kallt men ändå inte vinterkallt! Ca 8 grader ute.

Idag blir det kyckling och ris med gräddsås till middag! Fixat senaste Maria Wern så ikväll blir det svensk film:)

Tycker det är så trist tv på helgerna så man måste nästa ha en film att se!

CUBUS har ju kommit tillbaka till Karlstad, fanns mkt fint men det är så mycket folk där så man orkade inte trängas!

Ska bli gott med lite bubbel ikväll samt tårta från igår! Felicia och William var så duktiga och hjälpte mig fixa den! Grädde, hallonsylt, daim, chokladsås, marsansås och smartis :) GÖTT!!

För några år sedan.. Typ 2004 eller nått så var ja med om en bilkrock.. Hade Inge bälte på mig och satt liksom snett så när vi krockade med ett räcke så stötte framsätet rakt på min högerarm. Kände inget då men natten efter skrek ja av smärta men trodde det skulle gå över. Ångrar mig så innerligt att jag inte åkte in då för ja lider än idag av det.. Känns som nerverna ligger i kläm och ja får kramp i armen varje dag nuförtiden.. Har väldigt ont och ett obehag som gör att ja inte kan sova ordentligt.. Kan inte ligga på armen.. Blir så arg på mig själv!
Men inget och göra nått åt nu.

Hinner nog blogga imorn innan vi åker men tills dess får ni ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0