Julkänsla

Idag sov vi lagomt länge.. Har varit nere i källaren och hämtat julgranen och julpyntet! Eftersom vi kommer hem mitt i dec så ville vi julpynta nu när Ida är här. Lite tidigt men lika mysigt för det.
Även fått upp resväskorna så vi kan börja packa i veckan! Har gjort en lista på allt man behöver i 2 veckor! Vill inte packa väskan för full heller eftersom man lär handla massa där. Svårt men ja måste!!

Nu mitt i pyntningen stack Magnus och Ida iväg och vart dom skulle vetti fan :)
Ibland har dom hemligheter för sig och jag är såklart såååå nyfiken!

Ska baka lussebullar när dom kommer tillbaka så det kommer lukta saffran här och ja hatar verkligen saffran :) blä! Men vad gör man inte för familjen?

Känner mig så jävla trött.. Svider i ögonen.. Konstigt för ja sov ändå i 9 timmar! Nu ska ja ta mig samman och plocka lite här bland allt.. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0