Kollegieblock och penna

Har idag börjat kika lite på olika produkter och produktinformation inför nya jobbet. Ja vill så gärna göra detta bra och det kan aldrig skada att forska lite innan man börjar :) kanske lite överambitiöst men ja vill ju bli bäst på jobbet! Alltid mitt mål.

Idag blev det färsbiffar och pressad potatis med gräddsås till middag! Hej och hå vilken kock ja blivit! Riktigt grym måste jag säga :)

Imorn skulle ja behöva mig en promenad! Ha ha ha ja har inte gått utanför dörren på 2 dagar :) tragiskt!!!

Gillar ni ljudbok måste ja tipsa om Viveka stens böcker om Sandhamn! Åh så bra. Är inne på min 3:e bok nu och dom är spännande och lätthörda:)

Hörs imorgon!
Saknar dig Milton av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0