Min älsklings födelsedag

Vill önska grattis till min underbara sambo som fyller år idag❤❤❤❤
Han firades ju igår men idag blir det mys och lite champagne!

Förberett lite inför avresa imorn! Är laddad som fan och hoppas ja kan sova en del av resan för ja ska då lägga mig vid poolen direkt ja anländer i Thailand:)

Ska iväg med syster för hon ska kika julklappar i stan! Så man får lite tid med henne innan vi åker.. Blir nog mycket jobb när ja kommer hem eftersom jag börjar direkt på måndagen när vi kommit hem! Som jag sagt förut kommer ja vara helt död första dagen! Kanske kommer hem vid 3 och ska vara på jobbet kl 10 med huvudet på skaft! Är så jävla nervös!!!!

Mycket positivt framöver såsom nytt jobb, jul och nyår! Får äran att fira nyår med bästa Ida i år också så det ska bli kul:) förra året hade vi henne på jul!

Ska kika klart på cheaters på tv och vänta på syster! Hörs av senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0