Pengarna på bordet

Finns en app så man kan vara med och spela spelet! Man har 2 miljoner och satsar precis som i programmet på svaret/svaren man tror mest på.
Sen behåller man antingen pengarna eller förlorar dom! Om man är snabb och har rätt så kan man vinna en iPod. Sen är d en kul grej:) jag och Magnus testade förra veckan och ska köra ikväll igen.

Min huvudvärk börjar släppa och vi har käkat en god middag! Korvstroganoff och ris :)

Skulle till stan inom och fika med Therese och sen Emelie. Men det blev inställt och ja skulle även hämta ut våra thaipengar men gör d på fre istället när jag ändå ska ner till stan då med Josefine. Så imorn ska jag börja plugga lite inför nya jobbet så ja är lite med i huvudet! Kommer vara galet mycket att hålla koll på och massa nya saker.. Sen att börja jobba bara timmar efter vi kommit tillbaka kommer vara jobbigt. Knappt någon sömn och 11 timmar flyg plus 3.5 timme i bil kommer bli tungt att ha huvudet på skaft! Men det ska bli roligt :)

Morbror Erik hörde av sig idag och bjöd med oss på musik Quize på Harrys ikväll men vi är för slitna! Hade dock varit kul:) så vi får ta det en annan gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0