Söndag-måndag

Igår vart det jobb hela dagen. Med ett avbrott på några timmar för att umgås med syster. Vi åkte till ÖB för att kika och kikade även in på Karlstad depå där vi båda köpte ny vinterjacka!
Min fina sambo gav den till mig i tidig julklapp❤
Köpte även en snygg väska! Behövde en till när jag ska ut och lite sånt!
Bild kommer!

Igår spelade vi Bingolotto också men ingen vinst tyvärr men det var kul!

Vaknade i morse med världens huvudvärk. Josefine har vart här på kaffe och slappa i soffan-mys. Men nu är hon på jobbet och jag ska vila bort huvudvärken.

Längtar till helgen för då kommer Ida hit och det är som alltid lika mysigt! Jag har sån tur som får ha henne i mitt liv. En goare, smartare och snällare 12åring får man leta efter!

Nu ska ja kika på finalen av bachelor Pad season 3! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0