Dr.denim

Min syster tipsade mig om ett par sköna jeans som sitter tight men är Goa och röra sig i så ja beställde hem ett par! I strl small, när ja igår hämtade ut paketet så tänkte ja : FAN! Ja kommer aldrig i dom där byxorna! Dom såg mindre ut än min sambos dotter Ida som är 12 och smal som en sticka! Men nog fan passade byxorna perfekt!
Ja kan inte fatta att ja kommer i small på byxor. Min röv är ju bred som en ladugård för fan :) men viktnedgången har gjort sitt märker ja! Så ja är rånöjd!

Imorse glömde Magnus stänga sovrumsdörren och tände lampan i hallen, då var det kört för mig ja kan inte somna om då! Så ja får kliva upp nu då, mår mkt bättre men ska vila idag ändå för helt bra är d inte! Regnar ute så en dag i soffan med mina serier och en köpp varmt och gott kaffe blir bra!

Ha en mysig tisdag ni med ❤


Den här får gärna nån köpa till mig! En Clutch från Alexander mcqueen :)
Älskar den!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0