Grattis till mig

Ja fick igår positivt besked från Stuvbutiken och börjar jobba där 10 dec. Det ska bli riktigt kul och spännande! Är så tacksam för sen här möjligheten, har varit "ledig" alldeles för länge!

Är glad att ha fått ett normalt jobb där man inte får sluta och börja om fler ggr per år!
Kommer dock sakna att alltid vara ledig på somrarna men skitsamma! Ja bor 7 min promenad från jobbet och dom verkar superbra och seriösa där :)

Så på lördag ska vi till Therese och Janne på kalas och får nu ytterligare en anledning och fira! Ikväll blir d storhandling och pizza:)
På fre ska ja och systrarna åka till stan och shoppa lite och ha en tjejdag! Sen möta Elena för kaffe!
Skönt att ha fler roliga saker att se fram emot denna vecka efter det jobbiga som varit.. Inget ja vill dela med mig just nu!

Men som sagt! Man får se framåt.
Längtar efter min sambo lite extra idag.
3 timmar kvar tills vi ses dock;)

Odlar örter i köket!
Basilika, timjan och nått mer kommer inte ihåg :)
Har börjat växa rätt bra på bara 1 vecka. Skulle ta ca 10 veckor innan allt grott upp..

Ha en bra onsdag ! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0