Klockan är 7

Och ja kan inte sova.. Tog flera timmar att somna igår också.. Ja ja!

Känner mig lite som en PMS-kärring.
Stör mig på folk hela tiden. Alltså heeeela tiden.. Vänner, andras vänner, folk på stan. Vad är d med mig?
Nej d är inte fel på mig!!
Det är nått som hänt med folk. Uppmärksamhet och "kolla vad söt ja är innan jag ska sova" bilden, eller alla hashtags eller vad fan d heter. Rädd att inte hela världen ska ha tillgång till era bilder eller infot om erat liv eller vad är d frågan om? Alla
" ja brukar alltid vara glad annars, alltid är ja superglad men inte idag" varenda dag, eller " ja har allt men d räcker inte, hjälp mig"
Visst ja "bloggar" men ja har familj som bor utomlands som ja vet läser min blogg, ja har vänner som bor långt ifrån och sen tycker ja om att skriva av mig. Sen om nån läser d tänker ja knappt på.
Nej som sagt det är inte mig det är fel på. Skärp er och ta tillbaka lite värdighet och ödmjukhet.. Ja kräks lite.


Kommentarer
Postat av: Usch!

Du gillar att gnälla på andra medans du själv är jävligt bra på att gnälla, klaga och tycka synd om dig själv! Du har väl fan ingen aning om folk har "allt" eller inte. Har inte andra människor rätt att ha jobbiga perioder i livet, eller är det bara du som får tycka synd om dig själv? Du vet väl inte varför folk bloggar? Kanske inte bara du som har vänner eller familj i nåt annat land eller annan stad! Fy fan för att gnälla på andra när du själv är precis likadan, tror jag kräks lite!!

2012-10-26 @ 21:57:09
Postat av: Anonym

Håller med dig lallo! Stör ihjäl mig på folk också... Klart man ska få gnälla för att gnälla av sig, kan tillochmed va kul å gnälla och klaga på folk bara för att(inom vissa gränser såklart:)). Men vissa har ju missat poängen med livet och vad som är värt någonting!! Då blir man bara irriterad, bortskämda jävlar, dom vet ingenting om vad smärta egentligen är.....

2012-10-31 @ 18:13:36
Postat av: Fridöm

Det var jag som skrev förresten:)

2012-10-31 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0