Söndag!!!

Magnus jobbar ca 30 min till sedan kommer han hem och det är dags för min goda middag jag fixat:)
Åhh älskar god mat!

Blir nya spidermanfilmen och bara slappa! Imorn ska jag på min andra intervju på samma ställe och hoppas så innerligt på att ja får det. 50% chans!
Men är så jävla nervös.. Varit det hela helgen.. Men så är det väl när man vill nått så mkt..

Städat fint här hemma också.. Lyssnat klart på Zlatans bok. Bra men handlade ju till 99% om fotboll! Trodde kanske d skulle vara lite mer privata saker men den var helt ok. Nu har ja fixat sista boken av Mari ljungstedt.. Riktigt bra böcker hon skriver. Så det rekommenderas :)

Hoppas ni har en mysig söndag. Uppdaterar imorn igen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0