Till dig som inte vill säga vem du är

Vill inte godkänna din arga kommentar så ja svarar dig här! Jo vissa människor har allt, och det vet ja för att ja känner människan. Ja är expert på att gnälla och klaga och allt det där. I know, men skillnaden på mig och dom ja syftade på i mitt förra inlägg är att ja skulle aldrig klaga på att ja " bara " vunnit en miljon och inte två.. Om du förstår parallellen... Jag klarar inte folk som har det dom önskar men önskar sig i alla fall att d skulle vara lite större, lite bättre, lite mer. Förstår du nu vad ja menar?

Alla har rätt att ha dåliga perioder i sina liv. Det är väl det som är livet. Ja är inte bättre än nån annan och säkert har ja en sida folk stör sig på. Men detta va vad ja ville ta upp och vad jag störde mig på. Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0