Toppendag

Lunch på mat & muffins med syster! Gott:)
Sen några vändor på stan!
Nu är man hemma igen och ska kika på mitt program och sen är det dags för middag med min bättre hälft..

Nämnde ju för nått inlägg sedan att ja fått en otrevlig och sur kommentar.. Om personen som lämnat den ville vara anonym var det ju trist för dig eftersom ditt ip nummer gick att kolla upp. Det gjorde syster igår och ja är inte förvånad över vem det var! Känner du dig träffad så kanske du känner igen dig i vad ja skrev? Vad vet ja, konstigt annars att du reagerar så starkt. Ja har rätt till min egen åsikt på min egen blogg och vem har ens sagt nått om dig? Ja förstår inte varför du känner dig träffad.. Men men nu vet både du och ja vem du är.


Kommentarer
Postat av: Fridöm

Åh, nyfiken jag blir. Vem är tönten?! Haha, alldeles för lite drama i mitt liv uppenbarligen:)

2012-10-31 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0