Skumt

Färgade håret för några timmar sedan och färgen heter intensiv röd. Blev ju mörk lila/röd.. Va fan d skulle ju bara skrik rött enligt beskrivningen :)
Besviken men d är ju fint men inte så som ja ville ha. Eftersom mitt stackars hår inte orkar med för mkt färgning får ja vill ha såhär ett tag! Köpte en dyr hårfärg just för att d skulle bli rätt!
Ja ja så är livet!

Idag händer inte mkt! Laddar ner lite säsonger av olika serier så ja kan ha nått och glo på!
Städar och fixar hemma.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Linda & lilla Tyra

Babe, du kan köpa hur dyr färg som helst men du får inte knallrött om du inte är tillräckligt ljus. När jag va skrikröd i mina slingor jag hade förra julen så fick jag blondera håret innan. Annars går det icke :)

2012-09-29 @ 10:25:08
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0