Tick tack

Klockan går sakta när man längtar efter någon!
Men snart är han hemma och då ska ja bjuda mannen på en chansning till middag :)

Denna dag har i stort sett handlat om målning och matlagning. Halvvägs nu och längtar tills alla måsten är klara :) febern spökar än så har tillbringat mkt tid i soffan emellanåt!

Har inte så mkt och uppdatera om eftersom mina dagar står ganska still!
Är så tråkigt att inte kunna ta bussen upp till mitt gamla, älskade jobb!
Saknar alla måsten där och alla människor man träffade varje dag! Kommer kanske aldrig få ett så bra och kul jobb igen.. Känns så just nu! Samtidigt är ja så jävla trött på att aldrig veta om man har jobbet kvar då vi alltid fick söka om varje termin! Gav mitt allt där och tyvärr försvann min tjänst!
Tips på ställen som söker folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0