Underbara man!

Igår lagade ja en god middag till min man! Tyckte ja va gullig.
Men efter middagen bad han mig leta efter ett paket i sovrummet. Jag letade & letade.. Hittade tillslut ett grönt paket med vita prickar! I den låg en vinröd neff mössa som ja så gärna velat ha! Pratade om det häromdagen att en sån vill jag ha i julklapp!
Sen gick d en halvtimme och då bad han mig leta en gång till! Trodde han skämtade men ja letade och fann ett till likadant paket! Med en svart sån mössa! Nu kanske ni tycker ja är fjantig men jag blev helt tårögd! Fick 2 dyra, fina mössor av honom som han beställt endast för att göra mig glad! Han är lyhörd och så go min kille! Ja är så glad att jag har dig min älskling!

Kunde inte somna om i morse så ja klev upp kl 7 och började måla dörrar! Snart, snart är dom klara!
Vi har ingen badrumsdörr eller sovrumsdörr!!! Kul om man behöver göra nr 2 :)

Tvättar och har dammsugit! Tänkte kolla nått avsnitt av bethenny getting married!

Igår fikade ja med Therese Pettersson!
Hade så mkt att prata om och man inser snabbt hur mkt man saknat att umgås!

Ha en god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0