Äntligen kvällen

Efter 5 timmar av mitt favoritprogram så börjar ja äntligen känna trötthet och ja tror ja kommer sova bättre i natt än i går.

Fick prata länge med min sambo förut och det gjorde mig glad:) vill inte störa hela tiden när dom umgås, så sällan som dom ses men vi saknar ju varandra och om en stund ska ja ringa och säga god natt till pojken min!

Ätit en pizza och lite ostbågar och nu har ja så dåligt samvete :( måste lägga av! Blä på mig!
Ledig på måndag så om någon är sugen på en fika på stan så är ja på!

Pratat med morbror Fredrik idag också! Trevligt! Han kommer på besök den vecka ja jobbar 6 dagar och vi ska passa kusinerna hela helgen fast från kvällen till morgonen. Kommer dö av utmattning.. Men vad gör man inte för Fredrik? ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0