Fredagen är kommen

Idag efter jobbet ska jag och Magnus iväg och shoppa! Ska köpa joggingskor och lite annat! Bara få umgås och kika i butiker med sin sambo en fredagseftermiddag är väl helt underbart:)

Just nu är lyckan stor och livet känns bra. Har ett bra jobb, en man som älskar mig och en familj som man bara kan fantisera ihop. Alla underbara människor som ja så mycket behöver i mitt liv. Längtar till söndag då jag ska pussa sönder mina syskon och krama min mamma! Saknar alla så!

Ikväll är vi medbjudna på bio med en arbetskompis till Magnus. Ja har förlorat ännu ett vad så ja får bjuda! Fan alltså ja bjuder på allt jämt.. Men ändå går ja med på ett vad ja vet att ja kommer förlora! Får skylla mig Själv:)

Kaffedags! Fullt upp på jobbet!
Ha en fin fredag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0