God kväll :)

Haft en superbra helg!
Ida har varit här och vi har firat hennes födelsedag eftersom vi ska utomlands snart och hon ska ha kalas hemma i Stenungsund! Så paketöppning och tårta, mys framför våra program, spel och långpromenader. Ja har också hunnit med att jobba samt umgåtts med syster en sväng idag. Vi tog en promend till i2 runt lunch jag, Ida och Magnus.
Solen stekte och ja gillar lediga söndagar!!! Åkte karusell och kikade på grejer på marten. Köpte en väska för ynka 100kr! En svart snygg en! Ida fick även hon med sig en väska samt ett mobilskal!
Sen bjöd älskling mig på karusell!! Helvete vad kul vi hade jag och Ida! Fort gick det och kul var det :)

Sen kom syster på tårta och kaffe men ville ha sällskap till i2 så vi tog bilarna bort i racerfart( skulle tävla dit) men syster är så feg så vi kom fram typ 3 min efter Magnus och Ida! Hahaha! Hur fan blev du så feg?:)

Myst på med mannen på kvällen. Vin och bra tv! Mästarnas mästare är riktigt bra:)

Nu är ja riktigt trött! Hoppas på sovmorgon och sen blir det en långpromenad eftersom ja är ledig imorn! Vi hörs av.. Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0