Ingen ork

Inte haft någon lust eller ork att blogga!
Sist tiden har ja mestadels umgåtts med nära och kära, jobbat och slappat.
Hade däremot besök av paret Pettersson förra lördagen. Gud så jävla kul vi hade :) måste ses oftare!!
Blev så avundsjuk på deras resa som dom ska på i juni. Så ja bokade och bjöd med mig min man! Cypern får sig ett besök om 3 veckor redan! Tog ett underbart fint hotell på stranden med all inklusive. Allt det bästa ska man sambo ha! Han är helt jävla underbar mot mig och jag är så lycklig och trygg tillsammans med honom. Aldrig känt mig så hemma med någon. Låter kanske konstigt men ja har flängt och rotats upp och ner hela livet så nu mår ja verkligen bra. Allt tack vara han.

Vill ge han världen men hoppas mina resor sista året har betytt lika mycket för honom som för mig! ❤

Jobbar som vanligt helg. Tror det är 7 av 8 veckor nu:) dock ledig söndag! Hoppas på fika med mamma då!

Vi hörs av:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0