Äntligen över

I fredags spenderades dagen med syster. Började med lunch på stan, thaimassage och sen shoppade vi loss ordentligt. Fick en ny jättefin jacka av Josefine i tidig födelsedagspresent! Tack världens bästa!!!! Älskar den:)

På kvällen åkte ja till stan för återträff med mina gamla kollegor på café rondellen. Hade svinkul!
Men när ja vaknade igår mådde ja så himla dåligt.. När ja får migrän så kräks ja, och när ja kräks blir migränen värre. Allt ja drack och åt igår flög upp. Spydde på allvar mellan 40-50ggr igår. Väger 2 kilo mindre idag och är helt slut. Fick äntligen i mig lite mat nu för en stund sen men har så ont i magen..

Är trött och sliten. Visst får man skylla sig själv när man är bakfull men ja blir ju så dålig pga huvudvärken. Kan inte ens ta en treo utan att spy så d är en ond cirkel.
Men nu är d äntligen över.

Magnus är och jobbar.. Helvete vad jag saknar honom. Knappt sett han på flera dagar.. Längtar tills han kommer hem.

Ledig imorn.. Ska sova länge sen dra och hämta min klocka som dom bytt länk på och sen hämta ut biljetterna till raw comedy club.
Får hoppas på bra väder så ska vi nog ta en kaffe i solen också!

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0