God natt

Fredagkväll är över och jag ligger nerbäddad. Trycket i bröstet som jag hade i veckan försvann och byttes ut av feber.. Men lagomt till jobbet så var febern över :)

Har fått ännu mer tider på jobbet och kommer jobba 6 dagar i vecka i 3 veckor nu sen heltid några veckor. Snacka om död tjej när ja är klar.. :)

Sett på tv och ätit varma mackor idag med familjen. Imorn blir det storhandling och fikadate med pappa och Lilian hos oss. Lilian är snäll och hjälper mig sy upp min nya klänning också:)
Ja är värdelös på att sy! Den var superfin förresten och ja är så glad att ja vågade köpa den :)

Vi hörs av mer i helgen! Puss & kram

Sms:ade med Cornelia igår! Så roligt när hon hör av sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0