Härliga lediga dag

Sovit lite längre än dom senaste dagarna då ja vaknat 6.20 när sambon gått upp. Så ja är nöjd.. Ledig idag. Ska byta och lämna tillbaka en del grejer på stan samt hämta ut biljetter.
Åh min klocka som äntligen är klar!!!!:)

Fick en av min fina sambo som var alldeles för stor.. Så fått byta hela länken på den och det blev dyrt men så värt det. Den är så snygg:)
Annars blir det inte många knop idag. Ska hem och fixa middag och slappa.
Som ja skrev förut har ja sovit så dåligt och varit dålig hela helgen så ja är helt slut. Jobbar imorn sen ledig onsdag igen.

Till helgen kommer Ida och ja ser verkligen fram emot att få mysa i soffan med min man och hans dotter hela helgen!

Nu ska ja slappa en stund och vänta på att min man ringer❤
Sen dags för frukost!

Magnus fick en tårta igår för han är så duktig som jobbar och sliter och ändå har ork kvar att ge mig kärlek när han kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0