Dagarna som gått

Senaste dagarna har varit mer jobbiga än på flera år. Jag och mitt sätt att vara ställer till så mycket problem.. Men ja kan inte hur ja än gör ändra på mig. Jobbigt då ja ibland sårar mer än gör nytta. Men aldrig att ja gör nått för att vara elak. Kan inte ens vara dum mot min värsta fiende utan att kräkas av dåligt samvete.. Arg och högljudd och allt sånt det kan ja.. Men elak nej.
Nu tror ja att det gått över och vidare i allafall och ja får jobba på att förstå mer.

Va ute och käkade på tempel med morbröder samt respektive, mamma och kompisar till dom i lördags. Slutade på pitchers och vi hade det riktigt kul..

Jobbat från morgon till kväll hela veckan men varit ledig i onsdags då all städning samt matlagning fick ske..
Ikväll ska ja slappa, åh vad ja ska slappa!

Imorn firar jag och Magnus 2 år tillsammans och ja har ingen aning om vad som är planerat. Inte hunnit fixa nån present eller nått eftersom ja jobbar till så sent.. Pank är ja också.. Hade tänkt Fixa imorn men anar att min man har planerat hela dagen :)
Kan vara skönt att få lägga över hela ansvaret på han och bara få bli överraskad!

Nästa vecka är sista veckan på min upplärning. Skönt. Hoppas dom anser att ja är redo att köra själv nu:)
Känns bra i allafall!

Vi hörs ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla har vi våra sidor. Att brusa upp och höja rösten är en ganska normal reaktion, speciellt om man inte blir förstådd eller respekterad. Tycker mer synd om de som medvetet är elaka och gör allt för att köra över och trycka ner. Ett EGO som heter duga. Kram gumman :-)

2013-01-22 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0