Fucking friday

Jobbat klart, handlat mat och kläder samt smink på bergvik med min man!
Nu är ja hemma, i flanellbrallorna med tända ljus och kikar på real housewifes of Atlanta..

Magnus är och hämtar Ida vid tåget.
Ikväll blir det mkt mys och imorn sovmorgon.
Sen ska vi iväg och kika på bil för syster ska köpa en ny och behöver min sambos hjälp att kika.
Efter det ska vi åka skridskor, dricka kaffe och njuta i solen på mariebergsskogen :) ska bli grymt kul att åka skridskor! Hahaha helt värdelös jag, men det är så skönt att vara utomhus!

På jobbet går det bra! Hade möte idag med några av mina chefer och ja fick bra feedbak så ja är nöjd:)
Annars händer inte så mkt just nu!


Var hos Frida och Jackie häromdagen och fick mig massa bebispussar samt vuxensnack! Tog en promenad till stan efter en kopp och kikade lite i affärer! Ska ta mig dit nästa vecka också så vi hinner umgås innan dom flyttar till Hammarö.. Dit är d lite längre och ja anar att ja inte kommer ta mig dit när ja väl är ledig :/
Då måste man nog planera noggrannare!

Ha e fin fredag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0