Godmorgon tisdag

Igår kom ja hem från jobbet och min sambo hade fixar smörgåsar och kvällsmys till mig! Tända ljus och allt :)
Kan tänka mig att alltid komma hem till sånt mys!

Idag är det jobb som gäller 10-18.45 och jag hoppas det kommer mer kunder idag än igår då det var lite segt igår.
Imorn är ja ledig så då blir det bergvik med syster. Vill också till plantagen så hälften av mina blommor dött och dom har halva priset på inneblommor:)
Så hoppas hon har orken att hämta mig redan elva imorn så vi hinner allt! Orkar du det min fina lillasyster?;)

Ikväll är Magnus på middag och hockey med jobbet så det kommer bli tomt hemma:(

Lika trist väder idag igen! Snart dags för min dagliga Promenad :) hejdå!


Kommentarer
Postat av: josefine

Låter bra :)

2013-01-08 @ 09:31:41
URL: http://j0ssse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0