Hej hej hej

Fått nytt schema på jobbet som ja tidigare nämnt så hinner inte göra annat än jobba och åka hem och sova typ! Men i torsdags var ja ute och käka med syster sen på nöjesfabriken och kollade på raw. Fy fan vad bra säger ja bara! Det var det roligaste ja gjort i hela mitt liv:) så fruktansvärt bra!

Igår vart det middag med älsklingen innan tv:n och sen sängen fick bli vårt sällskap. Har jobbat hela dagen igen och är nu hemma för att göra mig klar för en middag hemma hos Dan som är Magnus kollega på Älvsbyhus. Där ska dom som jobbar inne på kontoret och vi som är respektive käka middag ikväll! Ska bli trevligt. Dock lugnt för mig eftersom ja ska upp imorn och jobba igen. Men sen Hörni, sen på måndag är det ULLARED för mig, syster, Malin och Elin från jobbet :) en tjejdag fylld med shopping! Ska bli riktigt kul.

Vi hörs! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0