Nu jävlar är det dåligt

Med bloggandet! Jobbar och är hemma:) har inte mkt annat för mig! Rätt skönt :)

Har fyllt år och fått så fina åker! Bland annat 2 extremt fina och goda tårtor. En av Magnus och en av Malin! Blir så rörd och glad då ja vet hur mkt energi dom lagt ner på tårtorna:)

Även fått en ny klocka av älsklingen! Helt galet snygg! Sen en hög med personliga presentkort som ja ej vet innehållet på. Bara en ledtråd på utsidan! Romantiskt gjort tycker ja:)

En tröja av mamma som var precis i min stil! Så fin:)
En grill av pappa så ja kan toasta mina mackor! Mums!!
Fick flera flaskor vin och 2 ljusstakar också av mina vänner!

Hade dom flesta hos mig i lördags och vi hade så kul! Ända tills Magnus köpte en flat line shot som inte var så god! Ursch..

På söndagen spendera vi dagen i soffan med alla syskon utom Madde som är i Norge och jobbar! Saknade henne väldigt! Mamma och Magnus var också med.

Så det är väl en del av vad som hänt senaste dagarna! Ikväll är det hockey som gäller och vi ska Hejja fram Färjestad till semi!

Nu är lunchen slut, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0