Onsdag

I helgen var det jobb som gällde o mys på kvällarna!
Min enda lediga dag var i måndags och då tog jag cykeln ut i det fina vädret. Handlade massa frukt och grönt och lite annat på affären:) sen lagade ja fullt med matlådor så Magnus skulle slippa under veckan.

Imorn ska ja iväg på middag ute på stan med syster och sen RAW på nöjes! Längtar så innerligt efter henne och det ska bli helt underbart att få en hel kväll tillsammans.
Har beställt nya skor som ja fått av Magnus i födelsedagspresent. Vita skinn converse, låga! Jättenöjd!
Ska hämta ut dom imorn. Eller på fre.

Även sytt upp min nya klänning igår. Det blev bra! Värdelös på att sy..
Beställt 2 till klänningar från ASOS så dom måste också sys upp!

Här på jobbet spelades det igår en en Harlem shake, missade det då jag slutade innan det spelades in igår men fick se videon nu! Riktigt bra:)

Nej nu är det dags att synda innan lunchen är slut. Har fortfarande feber och mår dåligt så ska ladda energi med lite snickers. Inte tid att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0