Cypern på ingång!!

Imorn kväll åker vi mot Landvetter. Eller rättare sagt på natten. Kommer ju vara så trött för ja kan inte sova varken i bil eller flyg. Så tråkigt.. Men längtar så innerligt tills vi är framme. Har ju rest en del sen ja träffade min kärlek men denna resa är ändå nått speciellt. Det blev så impuls och sen är Cypern så vackert:) Vi bor ju dessutom så grymt fint!

Annars rullar allt på! Jobbar och står i!
Igår vart den en ganska lugn dag på jobbet och det kan vara skönt med sånna dagar ibland också! Så alla hinner ikapp :) Pauline jobbade med oss igår och hon är en frisk fläkt! Alltid så glad och go!

Efter jobbet tog vi på springskorna och drog till skutberget för en skogspromenad. Stannade sedan efter den 3.5 km långa promenaden på en bänk framför vattnet. Så vackert därute tycker ja. Solen stekte på och vi mådde gött. Sen åkte vi förbi bergvik för ja hade köpt nya skor som ja råkat få med mig fel strl på. Hur det kan gå till vet ja inte men måste ha råkat byt när ja ställt ifrån mig dom! Men nu har ja rätt i alla fall:)

Fått ihop 5 lediga dagar i sommar med Magnus så vi pratar igår om vad vi ska göra då! Alla som känner mig vet att ja hatar Sthlm men Magnus vill dit så ja får ge det en chans! Vi har ju varit i mitt älskade götet varje år nu! Så det får bli gröna Lund, skärgården och gamla stan :) blir säkert perfekt!

Ha en bra dag! För mig blev det i gen sovmorgon idag! Men det gör inget. Ja ska glo tv innan jobbet :) hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0